Pages

Saturday 7 April 2012

Mood StrawBerry Melanda...

Ntah ngape asik teringat stoberiiiii jerk...lagi2 yang celup coklat. Huh..terliur giler.. Berhari2 aku dok nempel2 kat cik hubby tau. Ni gara2 nakkan si berry tu la...haha..

Hampir stiap hari aku potpet..potpet. nak mende alah tu..At Last...dapat gak aku makanan yang diidam2kan. Tu pon, masa melangkah masuk kat Jusco..En.Hubby aku tiber2 cakap...YESSSS..!! YAHOOO ADAAA...!! Haiyaaaa...bikin aku terkejut mehhh.. Ruper nya dia ternampak mende nih..Huh..!!


 Aku apa lagiii...orang dah ada gaya nak pelawakan...Rezeki jangan ditolak..ahaks.. :P


Nih la staff yang buatkan stoberi coklat aku tu...hehe..sori yer dik akak curik2 amik gambo...haha..takpe2 nanti femes senang nak carik jodoh..hehe

 Nih je yang aku beli...kahkahkah...gaya amik gambo mcm beli banyak je kan??? Ala...tu pon aku amik 1 stick anggur..& 1 stik stoberi...Harga 1 stick tu RM3.00..Rasa dia...hm...boleeehhh la...Sbb tak rasa sgt stoberinyer..1/2 jer yang dia cucuk..huhu..


Gambar tak jelas sangat sbb amik gambar masa kete tengah bergerak..tu yang kaburr...Hm..sambil2 makan,dalam kepala otak aku nih masih nak mencari stoberi yang sebijik2...Sungguh bestnyer bila dapat celup sebiji stoberi ke dalam coklat..lalu masuk mulut...wahhhh...mesti penuh mulut aku...bestttt nyer laaahaii..


Takpe...takpe...Misi seterusnyer akan membuat aku teruja...oh yeahhh..!!! Caiyok..Caiyok..!!


0 comments:

Post a Comment