Pages

Saturday 7 April 2012

Misi STRAWBERRY Berjaya..!!

Citer Bersambung Semula..Ahaks.. :)

Lepas beberapa hari aku ke jusco...Aku ke giant yang berdekatan plak..Aku gi ngan adik aku je. Sbb Big Bos O/Stesen..hehe.. Mula2 niat tu cuma nak teman adik aku je gi carik sluar. Sambil2 cuti mata..Tp, mata aku dok melilau carik stoberi..hahaha..

Waaaahhh...Sukerrr..sukerr...apa yang diidamkan tercapai juga akhirnya.haha..Cik Stoberi kebetulan cantik2 semua dalam bekasnye..aku apa lagi, rembat ler 1..Sbb nak try dulu takut2 terlalu masam kan..Ehhh..!! aku bukan rembat mencurik yer kawan2 sekalian.. Aku bayo tau... :P

Hmm...cadangnye nak celup mencelup stoberi tu di malam hari..tapi tak kesampaian. Sebabnye perut aku dah kekenyangan dengan macam2 benda kat umah nih...Al-maklumlah..time tu aku kat umah mak kat kampung..kakak aku plak balik gak.. Petang tu dik aku beli mee goreng kerang..kakak aku plak balik keje beli kuih banyak giler...mak aku masak lauk-pauk lagi...aku plak mencekik jer keje nye..hahha...waaaa...sampai tegang tau perut aku..huh..!!

Taraaaa...Ni la cik berri yg aku beli...hik3..

Sila tengok jer yer..(sengaja besokan gambo bg korang terliur..haha..jahat kan??..)





Projek celup-mencelup bersama adik aku..haha..sambil2 celup, sambil NGAPP!!..Nyamaaannn...



Mengidam aku berakhir di sini..hahaha...Yerrrkk jer berakhir..Masa taip nih pon dah terliur nih ha..hehe.. :)

0 comments:

Post a Comment