Pages

Sunday 21 October 2012

Pakej Buah.. :)

Wahhh...Seronok aku biler mintak buah mangga..dapat percuma buah lain..haha..

Ritu aku ada dok sebut2 nak makan mangga kat encik hubby..Nyum2..Terliur beebbb..!! Tup2 kawan hubby aku call soh urgent gi melaka plak. Hurm..takpe lah kan..dah nama pon kerja. Aku pon takde lah nak pesan apa2 melainkan soh jaga diri baik2 jerk la..hahaha...

Orang kata rezeki jangan ditolak..musuh jangan dicari..betul tak??
(mcm takde kene mengena jer..kahkahkah)
Otway balik dari melaka, hubby aku call tanya nak mangga tak?? Ehh..mau nyer tak nak..!! Mestilah naaaaaak cik abang oiii... haiiyaaaa...
(dalam hati mcm nak loncat2 keriangan..tapi..aper kejadahnye la pulak kan?? )

Tunggu punyer tunggu....akhirnyaaa...


 Mintak mangga dapat skali ngan rambutannnn...Wooo Hoo..Sukerrr..!!
Aku memang suker makan rambutan..Mekasih abanggg...Surprise katanyer..hik3


Rambutan yang dah siap2 dikupas kulitnyer..masuk bekas, terus masuk peti ais..Hurrmm..Sejuuukkk jer tekak bila makan..haha


 Amacam..?? Besar giler mangga nih kan..?

 Close Up Sket..!! Haha...sedappp giler mangga nih..
Korang jangan jeles yer...

 Sangat2 kuning.. :)

 Potong siap2 untuk dimasukkan ke peti sejuk jugak...nyamaannn..!!

Selebihnya, aku makan ngan kuah Rojak Mak Bee...Ni aku beli kat Pekan Rabu, Alor Setar ritu..hihi...
Eh luper plak...haa..buah2 tu hubby aku beli kat area RnR Pagoh hala selatan...korang bleh gi kedai yang hujunggg skali belah kanan..(kalau menghadap ke Rnr tu la..) Macam2 buah ada..best..!!

Dahh...bub bye.. :)

0 comments:

Post a Comment