Pages

Wednesday 25 January 2012

Dapat Limau Rayerrrr....

Oh yeahhh...!!!

Biler petang menjelma...(masa cuti chinese new year nyer citer)..tiber2 aku terasa bosan yg amat...yer la mau tak nyer, dok sensorang kat umah..Masak sudah...Mengemas dalam umah pon sudah...hm, aku pon amik keputusan utk main siram2 lantai kat anjung & kaki lima..ala...bukan la sambil joget2 tau..tebiat ke haper nak buat mcm tu..sbnarnya mmg berhabuk pon sbb seharian ujan memanjang.

Tgh syok2 main air...tiber2...ada orang memanggil..."enciikkk...!! encikk!!!!" aik...sapa la pulak yg manggil aku encik la haii...hahaha...takkan berubah status plak...kompius...kompius...

Lorrrrrrr...rupernyer jiran aku datang 1 family depan pintu pagar...Yahooooo....dia bawak limau mehhhhhh!! Wahh..berbunger2 hati aku menerimanyer...ahaks... siap tanya nama lagi tau...dah dekat 3 tahun dok berjiran baru aku tanya nama wife dia...haha..tak penah berborak pon..Tapi ngan husband dia penah la...sbb slalu dia je pon yg aku nampak..hik3.. Biasa main senyum2 jer...tu pon dia dlm kete..(sbnarnya aku tak penah nampak wajah real dia...sbb tinted kete dia gelap...hahahha...main senyum jerk stiap kali nampak kete dia...ntah sapa dlm kete tu pon aku tak pasti..ish..terukkan aku nih!!)... Apa pon..u memang cantikkkk sangatttt...mcm artis tau..ikhlas nih taip..tak tipuu!!


Ermmm...mekasih banyak2 yer MR & MRS LEE sbb bagi kami limau sekotak yang sangat besar.. sorry banyak2 sbb terlupa nak offer u all masuk umah...haha...i terlalu excited biler dpt limau tu...soriiiiiiii banyak2 tau!! :)

Ni lah limau pemberian mereka...sgt besar & manissss....nyamannnnnnnn biler dimakan... :P







~Wallaweeiii~


0 comments:

Post a Comment