Pages

Friday 27 January 2012

Jangan Takut Hadapi Masa Tua ;)

Hm..Tajuk tu aku amik dari sebuah keratan akhbar..nih mengenai pengambilan produk2 kecantikan..terumatanya untuk wanita2 yg suka menjaga kecantikan muka.. Tak lari juga penulis blog nih..hahahha..Tapiii....aku tak de la extreaaammmm sgt bab2 produk kecantikan nih.

Bukan apa...aku dah malas nak guna menda macam2 kat pasaran nun haaa....Sbb per tau, aku pnh beli sampai beratus2 RM..skali perhhh muker....bukan makin cantik, makin hancus ade la..jerawat bertempiaran sana-sini..kulit muka jd kusam..hitamm....ishhhh...tobat dah aku tau!!

La nih...aku pakai pencuci muka, toner & krim jerk..tu pon setiap satu jenis tu hanya dalam bawah RM10.00..hahahha...hamik kau...aku mmg tak blh pakai yg mahal2..serabai kang muker nih..Waaahhh...untung kan laki aku dapat aku!!! kikiki...(peras santan betul!!)

Eh..agak2 lari tajuk ke tak nih eh?? Alah...hentam sajalahhhh...

Sbnarnya...dalam 2...3.. hari sblm nih aku ada tanyakan tentang produk kecantikan berasaskan "Sheep placenta" kat mr.hubby aku...yer la...aper benda tu sebenarnya?? apa kegunaannya?? baik ke takkk?? Ishhh...tapi dia senyap tak jawab...ish2 geram gak tanya tak berjawab...hehehhe...geram2 manje jerk..takde la sampai ada adegan cekik-mencekik..haha..

Tau tak knp aku banyak tanya kat mr.hubby??? Taraaaa....sebenarnya aku pun nak try gak mende tu...kahkahkahkah.. Ngengada kan..muka dah elok nak try mcm2..cari nahas tu nama nyer.. ;) Nih gara2 kat fb..website & blog2 tgh femes citer pasal tu..hihi..nih kira kes terpedaya la.. 

Tapi kaaannn....

Soalan tak perlu dijawab...skali kat news paper kuar daaa...Nah....bacer puas2 yer..!!
(mr.hubby ku hanya tersenyummm..)

Sumber : Akhbar Harian Metro










 ~Selamat Membaca~








0 comments:

Post a Comment