Pages

Thursday 8 December 2011

Apa nak tulis niii???

Waduhhhh....sekian lama aku nak tulis blog nih..baru harini ade sket mood nak menaip..(cehhh..macam la sebok banget).. tp, apa yg aku nak tulis yer???? wahai idea...mari la dtg melekat kat kepala otak aku nih....huhu

Ala...aku taip jerk la aper2 yer...asalkan ada dah ler...boleh gitu??? hehehe..nak tanya...korang penah tak tgk kucing sekor nih??? 

Huh!!! kuang asam punyer kucing..mesti yang suker fb dalam hati akan terdetik.."WAKENABEBBBB"..kahkahkahkah... bukan korang jerk tau yg terasa...aku pon sama..hahhaha..nak jer aku sumbat mulut dia..pakkal ko ni hanya dalam alam maya jer...kalau alam nyata, aku rasa mesti dah kene kejar sampai terkencing2...hahaha.. ;P

ni jer la yg aku blh taip stakat nih..idea masih tak mau melekat..huhu... dah..dahh...nak melipat kain yg melambak nuuunnn ha...

salam...




0 comments:

Post a Comment