Pages

Friday 16 December 2011

Lega..Tapi Nervers Gak..

Lega rasanyer dpt jumpa doktor...punca & penyebabnyer mesti korg dah tau kan knp?? Hik3...tak lain tak bukan pasal sakit telinga aku tu la.. Hm, sungguh terkedu seyyyhhh...mau tak nyer...lps doktor tu teropong telinga (ntah apa nama alat tu aku pon tak tau), dia cakap...

 "telinga awak nih dah terlalu bengkak & dalam pon agak teruk...ada darah beku. Dalam 3 0r 4 hari lagi datang untuk cuci.. Balik nih makan pil & titiskan ubat"

Alamak?? dah teruk!!! adoyaiiiii.....memang betul sangkaan aku benda tu mesti sama mcm yg aku taip dlm entry sblm nih.. Tak pasal2 kene makan ubat gak akhirnyer..yer la, dah lama aku tak makan pil tau..konon2nyer dah azam tak mau telan pil2 lagi dah. Tapi kecundang jua akhirnya...hahhaha...hamik kooo..!! :(

Mujur 2 jenis pil je yg kene telan..tu pon sbb aku cuma ngadu yg aku sakit tinger je...sbnarnya, time nih aku tengah sinus & tonsil..tapi aku diam jerk. Tak nak la mkn ubat byk2...tak suker sbb slalu tercekik..hahahaha

Ni la ubat yg doktor bg td :

 Ada 3 jenis semua nya..Besonyer lahaii pil2 tuh.. hmmm..hmm

Ni ubat titis

 Ni utk tahan sakit

Ni plak utk antibiotik

Ishhh...sungguh tak cedaappp... Nak baik punyer pasal kena la telan gak walau terpaksa..huhu

Tunggu 3-4 hari lagi kene cuci plak..tgh menghitung hari utk misi seterusnya. Dalam hati aku asyik tertanya2 "sakit ke tak??...sakit ke tak??" 

Tiber2 rasa tobat tak mo korek telinga hari2.. tp, biasanya biler dah baik rasa tobat pon ilang..hahhaha...Shhyyyyyyyyyuuuu...diam2 jerk, kang laki aku tau mau kene ceramah subuh..hahhaha... Takde la...gurau2 petang jerrr... :P

0 comments:

Post a Comment