Pages

Saturday 31 December 2011

Selamat Tahun Baru 2012

Sempena hari pertama dalam tahun 2012 ni, Aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012 kepada semua pembaca2 blog ni...


Aku doakan semoga azam korang untuk tahun baru 2012 nih akan tercapai dengan jayanya...Amin... Aku??? Hm..Azam aku adalah untuk menjadi yang terbaik sebagai anak...isteri...ibu...& yang terbaik utk bidang yang aku ceburi. Bagi aku, apa yang aku rasakan terbaik itulah azam yang aku inginkan.

Doa,Usaha & Restu adalah pendamping terbaik untuk mencapai sesuatu kejayaan abadi...Bukan pendamping yang bertaduk ehhhh!!! NO..!! NO..!! NOOOO!!!! Kang tak pasal2 jadi satu keje plak nak jaga menda bertanduk tu...hahaha..Na'uzubillah...

Aku harap korang pon berjaya dalam apa jua bidang yang korang genggam skarang..Doakan aku jugak tau!! Bye... Peace Yawwww!! 

0 comments:

Post a Comment