Pages

Saturday 31 December 2011

KeNerversanKu Berakhir Jua..

Ingat tak entry lepas...pasal sakit telinga aku tu??? hahahha...dah basi pon citer tu tp aku baru nak terkedek2 menaip ni ha... Bukan aku sengaja tau. Aku baru baik dari demam & segala penyakit yang sewaktu dengannya.. Tp aku takmo taip ttg tu...ala...demam jerk pon kan..

Apa yang aku nak kongsi adalah kenerversan aku yg nak mengadap doktor masa telinga kene wash-out...haha..yerk2 jer kan bunyiknye.. :P 

Dalam perjalanan nak menuju ke destinasi (klinik), aku dah bayangkan macam2...jarum??? vacumm?? pemancut air??? sakit???...uhhh... dah mcm org meroyan plak..hahaha

Sekalinya....!!!!! Alololololo makkk aiiii!!!! Bila aku baring kat katil doktor tu..aku nampak menda alah nih...


Duuuppp...dapppp...dupp...dappp....(jantung aku la yang bunyik tu)..adoooyaii nyer pooonn...

Tak lama tu..Aku jerit!!!...jaaappp...jappp... guna jarum ke?? aku tanya doktor tu...Huh...mesti doktor tu gelakkan aku dlm hati kan?? hahahah...alaaa...mana la aku tau apa dia nak buat kan?? sbb ms tu aku mcm nampak kelibat menda alah tu...tu yg aku terkejut beruk..

Biler doktor nak mulakan misinya...aku redhaaaa jer la... 

Lorrrrr....tak sakit ponnnn.... dia cuma masukkan air suam dlm picagari tu...pastu, masukkan dlm telinga & pancutkan air tu... dan keluarlah khazanah yg beku kat dalam telinga . Bawah tu dia tadah la guna mangkuk mcm nih.... (yg tengah makan tu...Ampuuuunnn yer...)
Hak alaaahaiii....best gilerrr... Kalau tau la mcm nih rasanya, lama dah aku buat appointment ngan pn doktor tu...huhu. Aku siap beli lagi picagari tu...hahaha..Eh silap...laki aku yg belikan sebenarnya sbb dia takmo aku korek tinger lagi...hik3...

Abis dah citer pasal telinga...hahhaha...


Bekalan utk bawak balik...huhu.. So, nasihat aku...ikutlah cara aku membersihkan telinga skarang nih...tak membahayakan diri & yg penting tak menyakitkan langsung..


0 comments:

Post a Comment